Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Αντιμετώπιση Δημοσίων Υπαλλήλων που αδιαφορούν ή είναι αγενείς

Οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα είναι αγενείς, απρόθυμοι, τεμπέληδες, και ελεεινοί επαγγελματίες - φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις που δυστυχώς όμως είναι εξαιρετικά λίγες.
Αντισταθείτε λοιπόν σ' αυτά τα καθάρματα που σας κάνουν τη ζωή δύσκολη. Είναι αυτοί που είναι επειδή κανένας δεν τους κυνηγάει. Μπορείτε όμως να τους κάνετε τον βίο αβίωτο!!! Πώς; Απλά κάνετε αναφορές. Αναφορές παντού. Στου Υπουργείο τους, στις διάφορες διευθύνσεις του Υπουργείου, σε συ σχετιζόμενα Υπουργεία και υπηρεσίες με πολλές -πολλές- κοινοποιήσεις, ακόμη και σε άσχετες υπηρεσίες και οργανισμούς, οι κοινοποιήσεις τους αναγκάζουν να ασχοληθουν επειδή η μία υπηρεσία φοβάται την άλλη και φυσικά υπάρχουν και προσωπικές βεντέτες και κάποιος καρφώνει κάποιον ΠΑΝΤΑ. Το μυστικό ποιο είναι - μια αναφορά που πάει πρέπει να "ενεργηθεί". Αυτό τους σκοτώνει!! πρέπει να ασχοληθούν -προσωρινή παύση της τεμπελιάς. Οργίζονται, αναστατώνονται και αρχίζουν να φοβούνται - ιδιαίτερα τώρα που η μονιμότητα αρχίζει να απειλείται!!! Φανταστείτε έναν δημόσιο υπάλληλο να έχει στο φάκελλο του 150 καταγγελίες - ε κάτι θα γίνει. Και φυσικά κοινοποιήσεις στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, στον Συνήγορο του Πολίτη ακόμη και στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται με μια καταγγελία στον Εισαγγελέα !!! Πρέπει να γράφουν -έστω για απάντηση - 10 μέρες. Βάλτε όμως στοιχεία. : Την τάδε του μηνός, ώρα ΄τάδε, ο τάδε υπάλληλος πολλά στοιχεία και με ακρίβεια και άστους να βλέπουν εφιάλτες. Εγώ κάποτε κάποιον που δεν μπορούσε και δεν ήθελε να τον πειράξει κανείς τον έκανα να χάσει την βολή του χρησιμοποιώντας την ...Πυροσβεστική Υπηρεσία -του έκλεισαν το σπίτι.
Μην βαριέστε και σιγά σιγά θα τα ξεκουνήσουμε τα κτήνη που μας κάνουν δύσκολη τη ζωή.
Καλή επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: