Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελία για STARTIME

Την Παρασκευή το πρωί δεχθήκαμε,χωρίς να μας εξηγήσουν,τηλεφώνημα από την εταιρεία, STARTIME TRAVEL , κ μας εξηγούσαν ότι κερδίσαμε ένα ταξίδι δώρο.Το μόνο που έπρεπε να κάνουμε,ήταν να παρακολουθήσουμε μία παρουσίαση της εταιρείας,το τι προσφέρει.

Από προηγούμενη εμπειρίας μας,με άλλη εταιρεία,κ έχοντας πάρει δώρο το ταξίδι,αποφασίσαμε να πάμε στα γραφεία της εταιρείας.
Ψάχνοντας στο κουδούνι,είδαμε την επωνυμία STARTIME VACATIONS, ανεβήκαμε στον όροφο που ήτανε κ μας αρχίσανε την παρουσίαση.

Μία κοπέλα που δεν μπορούσα να αρθρώσει λέξη,κομπιάζοντας, και προσπαθώντας να μας κάνει να δεχθούμε ότι το να γίνουμε μέλη στην εταιρεία,έχει προνόμια κ πολλά άλλα.


Το θέμα δεν ήταν εκεί,είναι ότι σου ζητάνε να γίνει μέλος , δίνοντας 2800 ευρώ για έξι χρόνια. Κ που ξέρω εγώ ρε μεγάλε ότι θα υπάρχεις μετά απο 6 χρόνια?


Κ το πιο οξύμωρο της υπόθεσής, εξαιρουμένου της πιέσεως να γίνουμε σώνει κ καλά μέλη κ ότι θα έχουμε προνόμια, κ ότι μόνο σήμερα πρέπει να γίνετε μέλη,κατανοώντας κ ο πιο αδαής τι σημαίνει αυτό,μας ανέφεραν στην reception,είχαν κ reception πανάθεμα τους, είναι ότι για να πάρουμε το ταξίδι , που κ καλά κερδίσαμε,έπρεπε να πληρώσουμε 29 ¤,κάτι που στην προηγούμενη εταιρεία,ήτανε τζάμπα.


Σας αξίζουν συγχαρητήρια στην εταιρεία σας,είστε αξιόπιστοι.

Κ μία απλή διαπίστωση,αν τυχεί κ μαζέψει 1000 άτομα,επί 2800 ¤,που δεν είναι δύσκολο, δείτε πόσα μαζεύει η εταιρεία. Κ πάλι συγχαρητήρια

7 σχόλια:

G.B. είπε...

Μεγάλε με [ηραν τωρα τηλεφωνο,αλλα μου ειπαν οτι δεν εχει πυτε σεμιναρια ουτε τιποτα!απλα επειδη κλεινουν 15 χρονια το κανουν για διαφημιστικό λόγο.

Ανώνυμος είπε...

MAGKES MAKRIA APO APATEONES

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΧΩΡΣΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

«Startime Vacations»
ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ


Αγαπητέ Κε Νικολάου
Μόλις επέστρεψα από το ταξίδι μου με τη φίλη μου στην Πράγα που μου προσφερε η STARTIME VACATIONS. Ήταν όλα πολύ καλά. Το ξενοδοχείο βέβαια ήταν λίγο έξω από την πόλη, όμως το μετρό και το τραμ είχαν πολύ κοντά στάση σ' αυτό.
Ιδιαίτερα θα ήθελα ν' αναφέρω τη θαυμάσια συνοδό που είχαμε την Τσέχα κ. Μαργαρίτα Παπανικολάου, της οποίας τα ελληνικά ήταν άριστα, αλλά και οι γνώσεις της γενικότερα και πέραν των τυπικών γνώσεων των ξεναγών.
Σας ευχαριστώ εσάς και όλο το προσωπικό της STARTIME για την αποστολή των πληροφοριών με τις ευκαιρίες διακοπών.

Φιλικότατα


Νικη

Συμεων Αυθινος είπε...

συμφωνω για τον χαρακτηρισμο απατεωνες και εχω να σας πω τα εξης . Πριν λιγους μηνες αγορασα ενα πακετο 7 διανυκτερευσεων απο την εν λογω εταιρεια με κοστος 99 ευρω και με μοναδικη μου υποχρεωση την ημιδιατροφη στο ξενοδοχειο που ειχα επιλεξει. Οταν θελησα να χρησιμοποιησω το πακετο και πηγα να κανω κρατηση στην startime vacations η κυρια Σομαρακη με την οποια μιλησα , μου ειπε οτι για την ημιδιατροφη επρεπε να πληρωσω αλλα 32 ευρω κατα ατομο και 8 ευρω για το 2,5 ετων αγορακι μας. Συνολο της ολης διαμονης μας δηλαδη 99+7*64+7*8 = 603 ευρω. Πηρα εγω ο ιδιος στο ξενοδοχειο στην Χαλκιδικη ( το ξενοδοχειο λεγεται Αλκυονις) , και τους ζητησα να κανω κρατηση για τις ιδιες ημερομηνιες με ημιδιατροφη και σε εγγραφη προσφορα μεσω email που εχω στα χερια μου , μου απαντησαν οτι το κοστος ειναι 588 ευρω. Απο τοτε προσπαθω να βρω καποιον υπευθυνο της εταιρειας για να του ζητησω το ποσο των 99 ευρω και αντι αυτου εχω μιλησει καποιες φορες με καποιον κ. Νικολαου ο οποιος απλα με καθυστερει εδω και 2 μηνες δινοντας ελπιδες και με καποιον κ. Μπεκα ο οποιος προσπαθησε να με κοροιδεψει κιολας λεγοντας οτι παρολα τα δεδομενα αποδεικτικα στοιχεια το συγκεκριμενο πακετο ειναι προσφορα....
Μολις πριν απο 10 λεπτα πηρα στα κεντρικα της startime μηπως βρω παλι κανενα υπευθυνο. Εννοειται οτι δεν μου εδωσαν καποιον να μιλησω.Αντ αυτου μιλησα με καποιαν κυρια Δημητριαδου η οποια μου ειπε οτι θα προσπαθησει να βοηθησει.
Για μενα το τελικο συμπερασμα ειναι οτι ειναι απατεωνες και με αυτα τα λιγα που γραφω, προσπαθω να βρω και αλλους εξαπατημενους συμπολιτες μας και να προβουμε ολοι μαζι σε ενδικη καταγγελια και μηνυση για εξαπατηση .ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ EMAIL ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΛΚΥΟΝΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΑΚΕΤΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ.

Με τιμη
Συμεων Αυθινος
Εκπαιδευτικος

Ανώνυμος είπε...

Παιδια η εταιρεία ειναι ΜΟΥΦΑ , είναι απατεώνες με περικεφαλαία.Τουσ ψάχνει πολύς κόσμος για να πάρει τα λεφτά του πίσω.. Χρωστάνε και 2 χρόνια νοίκια κ κοινόχρηστα. Μακρυα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ,ΠΟΥ?......ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ Κο ΑΥΘΙΝΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.

ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΦ'ΟΣΟΝ Ο κ. ΑΥΘΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 99€, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ!!!!!!!!!

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΚΑΙ ΓΙΆΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ!!!!

ΜΕ ΤΙΜΗ

Κ. ΠΑΠΠΑΣ

Δι/νων Συμβούλος