Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Carrefour Αλίμου και διπλοχρεώσεις... Προσοχή!!!

Σχετικά με το Carrefour, Θα ήθελα να ενημερώσω όλους αυτούς τους ανυποψίαστους που ψωνίζουν στο Carrefour…να προσέχουν γιατί διπλοχρεώνει!
Την Πέμπτη 16/9/2010 πήγα κ ψώνισα, όταν έφτασα στο ταμείο έδωσα την κάρτα μου, η ξανθιά γηραιά ταμίας πήρε την κάρτα μου κ πήγε σε άλλο ταμείο για να κάνει την συναλλαγή. Επέστρεψε κ μου έδωσε απόδειξη κ αποδεικτικό τραπεζικής συναλλαγής με χρέωση 190,15 ευρώ πολύ σωστά. Την ίδια μέρα μπήκα στον τραπεζικό λογαριασμό μου κ είδα ότι είχαν δεσμευτεί 380,30 ευρώ (ακριβώς το διπλάσιο ποσό!!!)… πήρα στην Τράπεζα αμέσως για να μου αναλύσουν τα στοιχεία της συναλλαγής… Μου είπαν ότι το κατάστημα Carrefour είχε δεσμεύσει 2 φορές το ίδιο ποσό από τον λογαριασμό μ! ου. Η τράπεζα μου με παρότρυνε να καλέσω αμέσως στο κατάστημα για να προλάβω την χρέωση. Κάλεσα στο κατάστημα κ τους εξήγησα τι έχει συμβεί για να μην προχωρήσουν σε χρέωση (στην οποία προχώρησαν!) κ να αποδεσμεύσουν το ένα ποσό. Μου ζήτησαν τηλεφωνικά τα στοιχεία της κάρτας μου (ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ) και φυσικά αρνήθηκα κ προτίμησα να πάω εκεί την άλλη μέρα (Παρασκευή) τους έδωσα τα στοιχεία μου… την κάρτα μου… τις αποδείξεις… κ μου είπαν ότι θα προχωρήσουν σε επιστροφή άμεσα…
Σήμερα τους πήρα τηλέφωνο γιατί δεν είδα καμία πίστωση στον λογαριασμό μου…
Μου είπαν ότι τα μετέφεραν μέσω άλλης τράπεζας… κ θα αργήσουν, τους ζήτησα το αποδεικτικό της συναλλαγής για την επιστροφή κ μου είπαν να ξαναπάω από εκεί να το πάρω (θράσος) … Εγώ εργάζομαι… κ είμαι ιδιωτικός υπάλληλος…δεν έχω χρόνο για χάσιμο… Ιδιαίτερα όταν αφορά ΛΑΘΗ άλλων.
Ας τους πει κάποιος ότι όταν κάνουν ΛΑΘΗ θα πρέπει να χρήματα να τα επιστρέφουν ΑΜΕΣΑ γιατί κάποιος μπορεί να τα χρειάζεται… μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο η διπλοχρέωση…
Κ δεν μιλάμε για 10-20 ευρώ… μιλάμε για 200! Κ αν εγώ δεν το είχα προσέξει τα χρήματα θα πήγαιναν προς την “ενίσχυση” του καταστήματος….
Το κατάστημα είναι της Αλίμου.
Προσοχή λοιπόν όσοι πληρώνετε με κάρτα… (χρεωστική ή πιστωτική)

Δεν υπάρχουν σχόλια: