Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Σχετικά με το Startime travel

Αφού διαβάζω όλα αυτά για το Startime travel, θα ήθελα να καταθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία από την συγκεκριμένη εταιρεία....

Μέσω γνωστών μου που πραγματοποίησαν το γαμήλιο τους ταξίδι τους με το συγκεκριμένο πρακτορείο (και έμειναν ικανοποιημένοι), θέλησα και εγώ να κάνω δώρο το γαμήλιο ταξίδι στον αδερφό μου.
Επικοινώνησα αρχικά με μια πολύ ευγενική κυρία (Μ), που τηλεφωνικά μου είπε τι χρειαζόταν να κάνω. Αφού έκανα την κατάθεση των χρημάτων και επικοινωνήσαμε πάλι, μου είπε ότι θα έλειπε για κάποιο διάστημα από την εταιρία και εγώ θα μιλούσα με κάποια άλλη κυρία. Στη συνέχεια, αναζητώντας τηλεφωνικά την 2η για κάποιες λεπτομέρειες, προέκυψα να επικοινωνώ με έναν κύριο (Σ).
Συνεννοηθήκαμε με τα παιδιά πότε θα πάνε το ταξίδι, και προέκυψε μια οικονομική διαφορά που θα έπρεπε να καταβάλλω επιπλέον (εις γνώσιν μου από την αρχή που έκλεισα το ταξίδι ότι μπορεί να γινόταν). Μέσω της πιστωτικής μου κάρτας λοιπόν, εξόφλησα και αυτό το ποσό (60 ευρώ). Μετά από μια εβδομάδα ανακαλύπτω ότι με χρέωσαν με επιπλέον 200 ευρώ! Προσπαθώ λοιπόν (πάντα τηλεφωνικά) να επικοινωνήσω με τον κύριο Σ, τον οποίο μετά από πολλά (!!!) τηλεφωνήματα και μηνύματα που είχα αφήσει στο τηλεφωνικό κέντρο, τον βρήκα. Μου είπε ότι είχε γίνει λάθος και ! θα διορθωνόταν. Έτσι και έγινε (αν και πέρασαν κάποιες μέρες).
Αφού τα παιδιά πήγαν το ταξίδι και επέστρεψαν (όλα πήγαν καλά), επικοινώνησα με την εταιρεία ξανά, για να δω πως θα πάρω την απόδειξη, την οποία ήθελα να βάλω στη φορολογική μου δήλωση. Στο τηλεφωνικό κέντρο μου έλεγαν να αφήσω μήνυμα..., τον κύριο Σ. δεν τον έβρισκα ποτέ..., mail του έστειλα (και φυσικά δεν απάντησε ποτέ), και γενικά...καμία απάντηση!!!
Ακόμα και ένα μήνα αργότερα ξαναεπικοινώνησα με την εταιρεία αλλά πάλι δεν έλαβα ποτέ κάποια απάντηση, ούτε φυσικά την απόδειξη!
Προσωπικά δε συστήνω πουθενά το συγκεκριμένο πρακτορείο, και από θέμα εξυπηρέτησης... ναι, έμεινα δυσαρεστημένη.

Αναγνώστης

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

STAR TIME TRAVEL η αλλιως η οργανωμενη απατη , η τεχνη του χειριζομαι... το συγκεκριμενο ``πρακτορειο`` σε καλει να παραλαβεις ενα ταξιδι δωρο, που το προσφερουν καποια ξενοδοχεια που συνεργαζονται,...οταν ομως πηγαινεις εκει δεν υπαρχει κανενας εκπροσωπος ξενοδοχειου οπως λενε στο τηλεφωνο,αντιθετως σε περιμενει μια σκληρη δοκιμασια,επιστημονικα μελετημενη...οπως σε ολους τους ανθρωπους που αρεσουν τα ταξιδια ετσι και σε μενα μου εταξαν τον ουρανο με τα αστρα... υπερπολυτελη ξενοδοχεια στα πιο ωραια μερη του κοσμου σε τιμες απιστευτες παντα με την μεσολαβηση τους , αεροπορικα εισητηρια, ακτοπλοικα και οτι αλλη υπηρεσια ταξιδιωτικη χρειαστεις σε τιμες που δεν υπαρχουν!!! Βεβαια τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι...για την ακριβεια ολη η παρουσιαση ειναι ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...ειναι ενας πολυ πιεστικος τροπος που εχει μελετηθει απο ψυχολογους για να καταφερουν να σε γραψουν μελος στην εταιρεια τους ,στην αρχη χαριζοντας σου τον κοσμο ολο,σου κανουν αμεσως αμεσως 50% εκπτωση αν αποφασισεις επι τοπου την συνδρομη ...αν οχι συνεχιζουν να σε πιεζουν βαζοντας κι αλλο τυρακι στη φακα μεχρι να υποκυψεις.Ετσι απο 4000 ευρω πεφτουν στα 2000 και αν σε δουν κουμπωμενο σου προσφερουν την μεγιστη προσφορα δοκιμαστικη συνδρομη για ενα χρονο με μονο 500 ευρω τα οποια αν τα πληρωσεις αμεσως με μετρητα η με πιστωτικη καρτα γινονται 450ευρω και μια εβδομαδα σε καποιο δικο τους ξενοδοχειο στο οποιο ομως εχεις μοναδικη υποχρεωση να καταβαλεις το αντιτιμο της ημιδιατροφης ποσο Χ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ...σε επικοινωνια με το συγκεκριμενο ξενοδοχειο ανακαλυψα οτι εαν εκλεινες δωματιο για ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΕ ΗΜΙΔΙΑΤΡΟΦΗ το ημερησιο αντιτιμο ηταν ακριβως το ιδιο με το ποσο που χρεωνε η STAR TIME TRAVEL μονο για την ημιδιατροφη και το παρουσιαζε σαν δωρο .ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΟΥ ταξιδι μαζι τους δεν πηγα ποτε, εσκασα 450 ευρω με την προοπτικη να κανω μια εβδομαδα διακοπες μαζι τους ...παρακαλω μην την πατησετε και εσεις

Κ.ΠΑΠΠΑΣ είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ "ΑΠΑΤΗ", ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΑΥΤΗ ,ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΨΕΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ.Ο/Η ΚΥΡΙΟΣ/Α ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΩΣ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ" ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ANONYMOUS, ΔΗΘΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΡΑΦΕΙΟ..ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ...
ΑΓΑΠΗΤΕ Κε/Κα ΑΝΩΝΥΜΕ, ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ STARTIME VACATIONS ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΔΙΑΛΛΗΠΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 16 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ 1998?..ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ?...ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ .ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ-ΜΕΛΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ, ΓΙ'ΑΥΤΟ..ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ!!!!!ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

Κ. ΠΑΠΠΑ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΣΙΛΙΑΔΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "ΠΑΠΠΑΣ" ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΖΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ ΕΤΣΙ. ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΡΑΦΕΟΥ. ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ.........

Ανώνυμος είπε...

Ειναι πολύ μεγάλη απάτη και αν τυχόν ζητήσεις περισσότερες εγγυήσεις τηλεφωνικως για το προϊόν που πλασάρουν γίνονται εξαλλοι... Ζήτησα να πάω στο ραντεβού με δικηγόρο και το τι άκουσα δεν φαντάζεστε... Μάλιστα μου είπαν ότι απαγορεύεται η είσοδος στον δικηγόρο... Μεγάλη απατη

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ Ή "ANONYMOUS".ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΤΕ Ή ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ.ΑΛΗΘΕΙΑ κε "ANONYNOUS" ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΑΤΕ ΠΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΑΣ ΜΑΖΙ?..Ή ΖΗΤΑΤΕ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΕΤΕ?..ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΕΓΩ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΝΑ ΤΡΙΒΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ BMW...ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ,ΕΤΣΙ?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΟΥ,ΠΕΡΙΣΣΟΣ