Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Απαράδεκτη υπηρεσία πόρτα-πόρτα των ΕΛ.ΤΑ Άργους

Στις 31 Μαϊου εσταλη απο Ροδο προς Αργος ενας φακελος με την υπηρεσια πορτα-πορτα των ΕΛΤΑ...
στις 2 Ιουνιου ο ταχυδρομος εφερε στο σπιτι μου ενα ειδοποιητηριο χαρτι για να παραλαβω τον φακελο απο το καταστημα τους.πηγαινοντας εκει και επειτα απο εντονο διαλογο με την προϊσταμενη,γιατι ο φακελος δεν ηρθε στο σπιτι μου,μου εριξαν το μπαλακι σε υποκαταστημα-θυγατρικη εταιρεια ωπου αυτοι ευθυνονται για την μη αποστολη του φακελου οι οποιοι και αυτοι με την σειρα τους απαντησαν οτι δεν υπαρχει "ειδικο" προσωπικο για να μου τον φερουν.φυσικα πηγαινοντας μετα απο ολα αυτα στο υποκαταστημα του Αργους το υποκαταστημα ηταν κλειστο.13:30. περασμενο μεσημερι σκεφτηκα! σημερα μετα απ'ολη την ταλαιπωρια αποφασισα να τηλεφωνησω στα κεντρικα για να εκφρασω το παραπονο μου.τα κεντρικα καλωντας το καταστημα του Αργους και μεταφεροντας την αγανακτηση μου ισχυριστηκαν οτι ηρθαν στο σπιτι μου 2 φορες και δεν με βρηκαν.ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ!!
Τα ερωτηματα πολλα μετα απ'ολα αυτα.γιατι να πληρωνουμε 7 ευρω για ενα φακελο σε μια υπηρεσια που δεν υπαρχει και δεν κανει τιποτα περισσοτερο απο αυτο που κανει το απλο ταχυδρομειο;γιατι οι υπαλληλοι δεν κανουν σωστα την δουλεια τους φτανοντας τον ηδη αγανακτισμενο πολιτη σε μεγαλυτερη αγανακτηση;γιατι δεν καλουν σε καποιο κινητο ειτε αποστολεα ειτε παραληπτη για να γινει η αποστολη οπως πρεπει παρα ισχυριζονται ψεματα οτι περασαν και δεν μας βρηκαν;οταν δεν κανετε καλα την δουλεια σας να εισαστε ετοιμοι να αντιμετωπισετε την οργη του απλου πολιτη.
Σ'αυτες τις δυσκολες εποχες που διανυουμε καθε ειδους οικονομικης εξαπατηση μας φτανει στα ορια μας. προσεχετε για να εχετε!

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: