Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Ανάρμοστη συμπεριφορά διευθυντή καταστήματος σούπερ μάρκετ

Είμαι πελάτης στο σούπερ μάρκετ "Βερόπουλος" στην Πετρούπολη πολλά χρόνια. 'Οσοι υπεύθυνοι και αν έχουν περάσει κανένας δεν ήταν όπως ο τωρινός, τουλάχιστον δεν είχε φανεί κάτι ανάλογο.
Τι εννοώ; Βρίζει άσχημα το προσωπικό του!
Έχω δει πολλές φορές τις κοπέλες σαστισμένες φοβισμένες και να κλαίνε.Μια μέρα εδώ και πάρα πολύ καιρό τον άκουσα να βρίζει άσχημα μια υπάλληλο και τον άκουσαν όλοι όσοι ήταν εκείνη τη μέρα στο κατάστημα, νευρίασα τόσο πολύ και ρώτησα κάποιες κοπέλες που τις ξέρω χρόνια στο κατάστημα ποιος είναι αυτός ο κύριος! Η απάντηση που πήρα ήταν "Δεν μπορώ να σας πω, δεν θέλω να χάσω τη δουλειά μου".
Ποιός του έχει πει ότι μπορεί να βρίζει τον υπάλληλο και πόσο μάλλον μπροστά στον πελάτη; Ποιος του έχει δώσει το δικαίωμα αυτό;
Έψαξα και έμαθα ότι είναι ο διευθυντής του καταστήματος. Αποφάσισα λοιπόν και πήρα τηλέφωνο και εξέφρασα παράπονα για τον κύριο αυτό στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Αποτέλεσμα; Κανένα! Εξακολουθεί να έχει την ίδια συμπεριφορά! Προφανώς δεν δώσανε σημασία; ή κάποιος τον κάλυψε;
Είναι άδικο στις μέρες μας, με τόση ανεργία, να υπάρχουν τέτοια άτομα και μάλιστα υπεύθυνοι που δεν σέβονται το ψωμί που τρώνε αντίθετα το εκμεταλλεύονται για να σαλιαρίζουν και να παίζουν με την πωλήτρια. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδήμων για να το καταλάβεις!!!!!!!!!!!!
Το ερώτημα που θέτω στους υπεύθυνους της εταιρίας είναι: Πού βρίσκεται ο διευθυντής εν ώρα λειτουργίας του καταστήματος; Δεν οφείλει να βρίσκεται μέσα στο κατάστημα ή στο γραφείο του; Εγώ πάντως όσες φορές τον αναζήτησα δεν τον βρήκα.
Αυτός λοιπόν που πρέπει να φοβάται μη χάσει τη δουλειά του πρέπει να είναι ο κύριος αυτός, και όχι οι υπάλληλοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι αυτή τη φορά να πάρουν το μήνυμα οι υπεύθυνοι και ο ίδιος ο κύριος Βερόπουλος και να μη γίνει συγκάλυψη του κυρίου αυτού!!!!!!!!!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: