Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

«Έχω σπάσει τις αλυσίδες μου»

«Δε πρόκειται να με φιμώσουν , να με τσαλακώσουν. Εγώ θα μιλάω, θα φωνάζω παρών» δήλωσε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη...
τονίζοντας «νοιώθω πολύ πιο ελεύθερος. Έχω σπάσει τις αλυσίδες μου. Είμαι νικητής στη συνείδηση του ελληνικού λαού».

Ο κ. Ψωμιάδης μίλησε στο Ράδιο Γνώμη(93,7 fm) και τον Βαγγέλη Στολάκη από το γραφείο του στην Περιφέρεια σχολιάζοντας «Ο κόσμος με έστειλε στο γραφείο, ο κόσμος θα με πάρει από εδώ. Είναι δυνατόν ένας διορισμένος με υπογραφή να με θέτει σε αργία; Αν τη χάσω τη θέση μου θα γίνει μετά τον Άρειο Πάγο. »

Ο «Πανίκας» επέμεινε για ακόμα μια φορά στην αθωότητά του αναφέροντας πολλά φαινόμενα λαμογιών, ενώ σημείωσε ότι «πουλάει το μαύρο, το γκρίζο, η διχόνοια, όχι το έργο» ενώ ξεκαθάρισε αναφερόμενος στον κ. Σώκο ότι «με διορισμένους δεν θέλω να έχω καμία επαφή».

Αναφορικά με το θέμα Μπουτάρη, δήλωσε ότι «ο κ. Μπουτάρης εφήρμοσε μια απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Αλλά ο Παγκόσμιος Θεοδωράκης, είναι υπεράνω όλων. Του έκανε μεγάλη διαφήμιση. Θα έχει πολύ κόσμο. Θα ενωθεί ο Λευκός Πύργος με την Αριστοτέλους» ενώ παράλληλα σχολίασε καυστικά «αν τώρα του ζηοτύσαν την πλατεία κάποιοι gay και την έδινε, δεν το ξέρω»

Τέλος για τον κ. Ψωμιάδη οι διαφορές του με τη ΝΔ, σχετικά με το θέμα του αδερφού του, δεν έχουν τελειώσει, καθώς «η πληγή είναι μεγάλη» ενώ για μελλοντικά πολιτικά του σχέδια, σχολίασε ότι «το ταξίδι συνεχίζεται».
http://spnews.gr/index.php/local-gov/aytodioikisi/makedonia/9231-psomiadis

Δεν υπάρχουν σχόλια: