Χθες χρειάστηκε να επισκεφτώ μετά από πολλά χρόνια την Καλαμάτα. Και η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ενημερωθεί για την τωρινή κατάσταση με τα διόδια... Αρχικά, έχουμε τα διόδια της Ελευσίνας, που έχουν φτάσει €3,10.Στη συνέχεια, αφού μπούμε στον Αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τριπόλεως, έχουμε αναλυτικά:
Σπαθοβούνι: €2,40
Νεστάνη: €2,30
ΑΣΕΑΣ: €1,90
Συνολικά δηλαδή, μας κοστίζει €9.70 μόνο τα διόδια. Και αν χρησιμοποιήσουμε και την Αττική Οδό, πάμε στα €12,50.
Προσοχή όμως! Για τη μία διαδρομή. Γιατί για την επιστροφή θέλουμε άλλα τόσα.
Δηλάδη για ένα ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα μετ' επιστροφής μας φεύγουν €25,00 μόνο στα διόδια.
Και τώρα εγώ ρωτώ:
Τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία τα έχουν πάει στα ύψη, για τι σ.... τα πληρώνουμε, αν είναι να να θέλεις €10 για να πας Καλαμάτα και €20 Θεσσαλονίκη.
Ποια ακριβώς υπηρεσία μας προσφέρεται μέσω των τελών κυκλοφορίας; Γιατί το 75% των δρόμων είναι γεμάτοι το λιγότερο με λακούβες, αν όχι με "κρατήρες". Λακούβες που τις περισσότερες φορές προκαλούν σοβαρές ζημιές στα αυτοκίνητα. Για να μην αναφέρω τα διάφορα πρόχειρα "μπαλώματα". Γιατί πιο πολύ για σαμαράκια κάνουν παρά για επιδιορθώσεις δρόμων...
Αναγνώστης
Σπαθοβούνι: €2,40
Νεστάνη: €2,30
ΑΣΕΑΣ: €1,90
Συνολικά δηλαδή, μας κοστίζει €9.70 μόνο τα διόδια. Και αν χρησιμοποιήσουμε και την Αττική Οδό, πάμε στα €12,50.
Προσοχή όμως! Για τη μία διαδρομή. Γιατί για την επιστροφή θέλουμε άλλα τόσα.
Δηλάδη για ένα ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα μετ' επιστροφής μας φεύγουν €25,00 μόνο στα διόδια.
Και τώρα εγώ ρωτώ:
Τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία τα έχουν πάει στα ύψη, για τι σ.... τα πληρώνουμε, αν είναι να να θέλεις €10 για να πας Καλαμάτα και €20 Θεσσαλονίκη.
Ποια ακριβώς υπηρεσία μας προσφέρεται μέσω των τελών κυκλοφορίας; Γιατί το 75% των δρόμων είναι γεμάτοι το λιγότερο με λακούβες, αν όχι με "κρατήρες". Λακούβες που τις περισσότερες φορές προκαλούν σοβαρές ζημιές στα αυτοκίνητα. Για να μην αναφέρω τα διάφορα πρόχειρα "μπαλώματα". Γιατί πιο πολύ για σαμαράκια κάνουν παρά για επιδιορθώσεις δρόμων...
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου