Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Αγορά γυαλιών ηλίου (Σύγκριση ΣΤΑΥΡΟΥ Κηφισιά - ΟΤΤΙΚΑ Πειραιά)

Χρόνια πολλά σε όλους.
Γράφω το γράμμα αυτό οχι για να καταγγείλω κάτι, αλλά για να κοινοποιήσω στο κόσμο κάτι που εγώ βίωσα, γιατί πολλές φορές νομίζουμε ορισμένα πράγματα δεδομένα ενώ δεν είναι.

Εδώ και μέρες ήθελα να αγοράσω ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου (επώνυμα κλασικά aviator ... όλοι θα καταλάβετε τη μάρκα), είχα πάει στα βόρεια προάστια Ερυθραία, Κηφισιά και τέλος πήγα και στον Πειραιά.
Θεωρητικά οι μάρκες θα έπρεπε να έχουν ίδιες τιμές (μία θεωρία βάσει της οποίας όλοι δεν ψάχνουμε παραπάνω την αγορά γιατί θεωρούμε ότι όλοι έχουν τις ίδιες τιμές!) Εδώ είναι το λάθος!!! Θα αναφερθώ επώνυμα
σε ένα μαγαζί στη Κηφισιά γιατί και στο παρελθόν που μου είχε χαλάσει ένα μπράτσο από ένα ζευγάρι γυαλιά μου ζήταγε μιάμιση φορά πάνω απ' οτι τελικά τα έφτιαξα. Το μαγαζί λοιπόν είναι το ΣΤΑΥΡΟΥ οπτικά στην Κηφισιά. Τα γυαλιά είχαν 192 Ευρώ αρχική (αναγραφόμενη) τιμή ... και όπως όλοι έκανε μια καλύτερη τιμή 170 Ευρώ... Δεν λέω ότι ο ΣΤΑΥΡΟΥ είναι μοναδικός και άλλοι στην Κηφισιά εκεί κυμαινόντουσαν... και τελικά πήγα στο Πειραιά στο ΟΤΤΙΚΑ, όπου με ίδια αναγραφόμενη τιμή και χωρίς παζάρια μου το έδωσε 135 Ευρώ και με δόσεις στη κάρτα... και βέβαια μπορεί αν το έψαχνα και αλλού να τα έβρισκα ακόμα πιο κάτω... Πριν βάλετε στο μυαλό σας ότι είμαι γιος ή ανιψιός ή ο ίδιος που έχει το ΟΤΤΙΚΑ θέλω να σας προλάβω και να σας πω ότι είμαι ένας απλός πολίτης/καταναλωτής που απλά έχω βαρεθεί την κοροϊδία και τις δικαιολογίες του στυλ "Είναι ότι καλύτερο μπορώ να κάνω , δεν έχω άλλα περιθώρια", ανεξάρτητα από την εποχή του ΔΝΤ που βιώνουμε.
Καταλαβαίνω ότι τα ενοίκια είναι πιο ακριβά στην Κηφισιά απ' ότι στον Πειραιά αλλά από την άλλη και εμείς οι καταναλωτές δεν φταίμε σε τίποτα να πληρώνουμε και να χρεωνόμαστε την κάθε υπεραξία του ενοικίου του κυρίου ΣΤΑΥΡΟΥ.
Μακάρι να υπήρχε ένα site όπως το booking, το octopustravel, το skroutz για τα μαγαζιά της Αθήνας και της επαρχίας ή έστω ένα forum και εκεί θα βλέπατε πως ο κύριος ΣΤΑΥΡΟΥ θα έβρισκε τρόπο να γίνει ανταγωνιστικός!!!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: