Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Χρύσα Ρώπα: «Στα 12 μου έμαθα πως είμαι υιοθετημένη»


Μια συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε για την προσωπική της ζωή χθες στην εκπομπή "Πρωταγωνιστές" η ηθοποιός Χρύσα Ρώπα.

Η ηθοποιός περιέγραψε πως έμαθε στα 12 χρόνια της ότι οι γονείς που την μεγάλωσαν δεν ήταν οι βιολογικοί της γονείς.

«Όσο πιο δραματικό είναι κάτι, τόσο πιο αστείο καταλήγει. Το σενάριο της ζωής μου θα ήταν κωμικό» είπε η Χρύσα Ρώπα και συνέχισε περιγράφοντας το πώς υιοθετήθηκε: «Σ’ ένα χωριό μία γυναίκα μένει για 15η φορά έγκυος και επειδή ο ιερέας αρνείται να την εξομολογήσει -γιατί κάνει συνεχώς εκτρώσεις- γεννάει τελικά δίδυμα κορίτσια. Λίγο αργότερα έρχεται μία γυναίκα, κόβει μία κλωστή από τον ποδόγυρό της και το δένει στο χεράκι του ενός κοριτσιού. Αυτό σημαίνει πως διάλεξε να πάρει αυτό το κορίτσι. Ήμουν εγώ. Το έμαθα στα 12 μου. Το έμαθα σε μία είσοδο πολυκατοικίας. Έχασα την εμπιστοσύνη μου. Δεν υπήρχε σύνορο μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: