Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Lidl: Ξεκινάει στην Κύπρο... με 1.100 ευρώ κατώτατο μισθό και υπερωρίες ανά δευτερόλεπτο

Με 1.100 ευρώ κατώτατο μισθό και υπερωρίες που θα υπολογίζονται ανά δευτερόλεπτο ξεκινάει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά η γερμανική εκπτωτική αλυσίδα Lidl. 

Η εταιρία,  σύμφωνα με  το κυπριακό www.inbusinessnews.com, είναι αποφασισμένη να επενδύσει στην κυπριακή αγορά αφού η πλειοψηφία των καταστημάτων που θα ανοίξουν θα είναι ιδιόκτητα σε ακίνητα τα οποία θεωρούνται ως φιλέτα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων θα είναι ιδιωτικής ετικέτας  τα οποία σημειώνεται ότι θα είναι ιδιαίτερα ποιοτικά. Αν και υπάρχει επιχειρησιακό πλάνο εντούτοις δεν θέλησε να πει λεπτομέρειες σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη και τα μερίδια αγοράς που στοχεύουν να αποκτήσουν στην Κύπρο.
Το προσωπικό που θα απασχολεί η εταιρεία,  ανέρχεται για την ώρα στα 450 άτομα εκ των οποίων τα 300 στις υπεραγορές και τα υπόλοιπα στο κέντρο διανομής τα εγκαίνια του οποίου θα γίνουν στις 27 Σεπτεμβρίου αλλά και στη διοίκηση της εταιρείας.
"Στόχος της είναι  να προσφέρει τα φθηνότερα και ποιοτικότερα προϊόντα στην κυπριακή αγορά κερδίζοντας έτσι τη μάχη του ανταγωνισμού ", τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Lidl Κύπρου, Γιάννης Μινάκης. Σύμφωνα με τον κ. Μινάκη η πλειοψηφία του προσωπικού τους θα είναι Κύπριοι ενώ οι ξένοι οι οποίοι θα εργάζονται έχουν πάρει οδηγίες να επικοινωνούν με τους πελάτες αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα.
Αν και η διοίκηση της εταιρείας για λόγους τακτικής δεν αποκάλυψε την ημερομηνία έναρξης των εργασιών τους, είπαν πως από την μέρα εγκαινίων του 22.000τ.μ. κέντρου διανομής θα ξεκινήσει να μετράει η αντίστροφη μέτρηση.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το κυπριακό www.inbusinessnews.com, η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Βασιλική Αδαμίδου ανέφερε ότι το μότο της εταιρείας θα είναι: «Έξυπνες αγορές» αφού θα διατίθενται για το κοινό ποιοτικά προϊόντα σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Απαντώντας σε ερώτηση κατά πόσο θα προσφέρουν γάλα σε τιμή κάτω του ενός ευρώ ο κ. Μινάκης δεν ήθελε να δώσει ξεκάθαρη απάντηση είπε ωστόσο ότι θα είναι φθηνότεροι από τις υπόλοιπες υπεραγορές σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης.
Η κ. Αδαμίδου τόνισε ότι πολύ σύντομα θα δούμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και τη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας η οποία θα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή και θα καλεί το κοινό να έρθει να γνωρίσει την εταιρεία.
Κληθείς να σχολιάσει το κατά πόσον οι τιμές που θα προσφέρουν στους καταναλωτές θα διαφέρουν από πόλη σε πόλη και από υπεραγορά σε υπεραγορά, απάντησε αρνητικά προσθέτοντας πως θα υπάρχει ενιαία τιμολογιακή πολιτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: